niedziela, 4 stycznia 2015

ZŁOTO-ZIELONY MAKIJAŻ SYLWESTROWY.

Witam po długiej przerwie. Trochę się pozmieniało - stąd ta nieobecność. Postanowiłam nadrobić zaległości, bo... znów mnie nie będzie na jakiś czas, ale to tylko miesiąc :)

Zacznę od jednej z propozycji makijażu jaki zrobiłam przed Sylwestrem. Nigdy nie przepadałam za zieleniami, ale od jakiegoś czasu zmieniłam zdanie ;)

Jeżeli macie ochotę zobaczyć jak został wykonany krok po kroku to zapraszam na uroda.com - makijaż sylwestrowy.


16 komentarzy:

  1. Witaj :)
    Prześliczny makijaż, no i ty wyglądasz kwitnąco :), widzę też że zmieniłaś wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolory :D Nie lubię zieleni ale w tym makijażu strasznie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się zielenie podobają, ale na kimś :) Sama jakoś nie mogę się do nich przekonać :)

    Pozdrawiam, Ewela :)
    http://glamourmamablog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak kiedyś myślałam, że zielenie to nie dla mnie ;)

      Usuń
  4. piękne polączenie,idealnie pasuje do twojej tęczówki!!!mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Kubie takie mocne zielenie. Jak dla mnie bardzo ładnie i pasuje Ci taka wersja makijazu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie* słownik w tel rlz -.-

      Usuń
    2. Staram się używać wszystkich kolorów, nawet tych, których "nie lubię " ;)

      Usuń
  6. Jak ja dawno u Ciebie nie bylam:) A tu prosze,telepatia działa,dzisiaj zmalowałam podobny makijaż, tylko dolna powieka ze srebnym brokacikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że ja u Ciebie też :) Mam nadzieję, że przed wylotem jeszcze nadrobię te zaległości. Czasem nam się zdarza zrobić podobny makijaż ;)

      Usuń
  7. Przepiękny ♡ zjawiskowo uwodzicielski !

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)