wtorek, 21 kwietnia 2015

OSTATNIE MIESIĄCE W ZDJĘCIACH

Podziwiam blogerki, które co miesiąc potrafią zamieścić post ze sporą ilością zdjęć :) Ja muszę się mobilizować przez kilka miesięcy, ale staram się jak mogę ;) Jeżeli lubicie takie posty to zapraszam dalej.




W końcu zrobiło się wiosennie. Tak bardzo mi brakowało tej pory roku...

Chociaż nie zawsze było tak pięknie ;)

Burza piaskowa :p

Ale po każdej burzy wychodzi słońce, a przynajmniej tęcza...

Pogoda zachęca do spacerów :)

I jazdy rowerem :)

Wielkanoc

A skoro jesteśmy przy jedzeniu...

]:->

Czekolada nie pyta, czekolada rozumie...

Karpatka w sumie też :>

Najlepsze!

Poszłam do lekarza z przeziębieniem, wyszłam ze skierowaniem na usg tarczycy. Niestety nie wszystko poszło dobrze. Dziś biopsja :(

Małe przemeblowanie w pokoju i nowe miejsce dla moich lampeczek ;)

Urocze biedronkowe.

Jestem pumą...

...a teraz pomiziaj :p

Skoro już jesteśmy przy zwierzętach........... To coś wleciało mi do pokoju O_O

Uwielbiam kreatywność mojej mamy :)

Swoją też :p

Czas na przyjemności :>

Kto rano wstaje........

......ten... no właśnie! Też tak macie? Bo mi aż żal patrzeć w lustro.

Siostrzeniec i siostrzenica <3

Nie lubię pożegnań :(

Bardzo polubiłam się z chińskimi naklejkami na paznokcie :)

Nudne wieczory czasem trzeba jakoś sobie urozmaicić

Malowankoooo :>

Uwielbiam wszystko co się świeci :)

Bardzo uczuciowy ziemniak ;)

Ulubione <3

A Dzień Kobiet spędziłam tak :)

Nowy nabytek :) Oczywiście nie mój ;)

Ale za to kupiłam sobie nowe moto-buty :p

Teraz można latać :)

Nowa fryzurka

Weselnie

Wszystko co "żuczkowe" przyciąga moją uwagę, więc kupiłam ten naszyjnik ;)

Ulubione zdjęcie w ostatnim czasie

Miłego dnia :*

3 komentarze:

  1. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2015/04/22-rozdanie-do-30-czerwca-2015-r.html Serdecznie zapraszamy na rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka Ty śliczna<3
    Piękny makijaż i świetne fotki:)))
    chcemy więcej takich postów:)
    Buziaki:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony rodzaj postów :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)