piątek, 5 lipca 2013

Makijaż + kolejna nominacja do Liebster Award.

Hello!
Ostatnio wpadł do mojego kuferka czerwony pigment (od siostry ;) ). Wcześniej nie miałam styczności z tym kolorem, więc teraz używam go jak szalona :) Co za tym idzie, mam dla Was kolejny makijaż. Dodatkowo zostałam nominowana przez http://gosiamysz.blogspot.com do Liebster Award. To moja druga nominacja ale o szczegółach  pod koniec :)

Makijaż prezentuje się tak:























Użyte kosmetyki:

Teraz czas na pytania i odpowiedzi :)

1. Kolor który tej wiosny króluje w twojej szafie?
Uparłam się na koral i niebieski :)

2. Gdybyś miała możliwość cofnąć się do dawnych czasów gdy nie było Cię jeszcze na świecie gdzie byś zawitała i dlaczego?
Nie mam pojęcia :) 
3. Spodnie czy spódnica?
Spodnie.
4. Wygrywasz w totolotka na co przeznaczysz pieniądze?
Remont całego domu, podwórka, ogrodu, inwestowanie w siebie, rodzinę, otworzenie czegoś swojego no i rzecz jasna trzeba niektórym pomóc i zostawić coś na czarną godzinę ;)
5. Czy jest jakaś rzecz której nigdy nie zrobisz  i jesteś w tym postanowieniu konsekwentna?
Jest ale nie napiszę o co chodzi ;)
6. Zabawna sytuacja która Ci się przytrafiła i gdy ja wspominasz czujesz zażenowanie
Jechanie w nocy na stację benzynową na 3x mniejszym rowerku ode mnie, chyba różowym? Towarzystwo się do tej pory ze mnie śmieje :p

7. Niezapomniane wakacje które wspominasz z uśmiechem na twarzy?
Od dziecka wakacje spędzałam u mojej kuzynki E. na Wielkopolsce, nigdy nie miałam lepszych wakacji i wspomnień :)

8. Ulubiona postać z bajki która ci się miło kojarzy 
Arielka - rzecz jasna ;)
9. Urodzona optymistka czy pesymistka?
Raczej optymistka.
10. Ulubiony film ostatniego roku lub książka?
Książki rzadko czytam, filmów jest wiele, m. in.  "Kwiat Pustyni", "Prawo Zemsty"...

11. Z kim ze sławnych osób chętnie byś się zamieniła?
Angelina Jolie :p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)