poniedziałek, 11 listopada 2013

Kobieta kameleon, ostatni tydzień - Artist.

Chyba będę pierwsza... :)
Niestety najbliższe tygodnie nie będą dla mnie najlepsze, więc już przygotowałam makijaż na ostatni tydzień projektu.

Nie mam pojęcia co mi wyszło na tej twarzy, nie czuję się w artystycznych, ale to już chyba wiecie.
Co przedstawia makijaż? Chyba związany jest z głębinami, wodą, rybami itp. :p
Przechodzę do prezentacji i zmykam spać,  bo pobudka o 3:00 w nocy :(








Na koniec kilka słów:
Bardzo się cieszę, że wzięłam udział w tym projekcie, tematy bardzo mi podpasowały no i przekonałam się do czerwonych ust ;) Niektóre makijaże chętnie powtórzę i dziękuję Domi za ten projekt :)
Życzę wszystkim powodzenia :*


11 komentarzy:

  1. Poszalałaś Kochana, oko jest rewelacyjne, bardzo bardzo mi się podoba, czekam na więcej takich szaleństw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ala makijaż jest bardzo ładny szczególnie te zawijasy przy oczach tylko ten trójkącik na brodzie nie pasuje gdyby jego nie było, było by perfecto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dziękuję za szczerą opinię. Na początku na brodzie nie było nic, zaczęłam robić zdjęcia i wydawało mi się, że na dole twarzy czegoś brakuje, oczy mocno zaznaczone, czoło też więc domalowałam coś na brodzie, ale też nie jestem z tego zadowolona.

      Usuń
  3. makijaż jest naprawdę super!! ja akurat też bym zrezygnowała z brody ;-) wszystkie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny ! :) jak i pozostałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana to jest naprawdę piękny i bardzo estetycznie wykonany makijaż, możesz być z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! no szczęka mi opadła... niesamowity makijaż! pomysł jest nieziemski wg mnie. bomba! :)
    bardzo się cieszę, że wzięłaś z nami udział. naprawdę super mi się oglądało Twoje propozycje, które zawsze były zachwycające. dziękuję za miłe słowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Wam dziękuję za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)