piątek, 29 listopada 2013

Makijaż andrzejkowy.

W andrzejkowym makijażu postawiłam na odrobinę błysku i fiolet, ponieważ najlepiej się sprawdza przy moich zielonych oczach. Oczywiście, zachęcam do wypróbowania go również posiadaczki niebieskich i brązowych oczu ;) 

Wykonanie krok po kroku znajdziecie TUTAJ.






 Kosmetyki użyte do makijażu:

Twarz:
podkład Revlon, bronzer KOBO, kredka do brwi Catrice,

Oczy:
baza Alkemika, cienie Sleek/AVON/Qianyu, kredka Maybelline, eyeliner Essence, tusz My Secret,

Usta:
pomadka MIYO, błyszczyk Bell.


 Zapraszam Was również na mój fanpage na Facebook’u:
https://www.facebook.com/AlkaBlog

:) 

20 komentarzy:

  1. piękny! uwielbiam Twoje makijaże! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w nim. Dobre wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo na fejsie nie widziałam tego niebieskiego akcentu :D Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię fiolety na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny <3 powtórzę po raz setny uwielbiam fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cię w takich makijażach!! Piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny, idealny na andrzejki ;-) uwielbiam fiolety

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie :) U mnie podobnie, ale jednak inaczej heh bo z różowym akcentem dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)