czwartek, 17 października 2013

Granat i złoto.

Połączenie granatu ze złotem może okazać się fajnym rozwiązaniem na wieczorne wyjście. Takie kolory szczególnie będą pasować kobietom o brązowych oczach. 

Jeżeli chcecie zobaczyć jak go wykonałam to zapraszam TU - opis krok po kroku.

Efekt końcowy prezentuje się tak:






 
Kosmetyki użyte do makijażu:

Twarz:
- podkład Guerlain,
- puder Rimmel,
- paletka do brwi Essence,
- bronzer KOBO,
- róż Up Girl.

Oczy:
- baza Alkemika,
- cienie Sleek/AVON/My Secret,
- eyeliner Wibo,
- kredka FM,
- tusz My Secret.

Usta:
- pomadki MIYO/Vipera,
- błyszczyk Bell.

21 komentarzy:

  1. co raz wiecej na blogach widze uzdolnionych dziewczyn i Ty jestes jedna z nich! cudowny makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, masz wielki talent. :) Pięknie podkreślone oczka, ach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne połączenie kolorów i perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne kocie oko:) Ostatnio mam ochotę na granat, ale mój ulubieniec gdzieś przepadł:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne oczęta ♥ I te nasycenie kolorków bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny :) uwielbiam połączenie granatu ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty masz rewelacyjny kształt oka *_*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam makijaże oczu wykonane niebieskimi cieniami. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow..Niebieski cień na powiekach jakoś zawsze kojarzył mi się z kiczem, ale w Twoim wykonaniu wyszło świetnie! Elegancko, schludnie, ale z pazurem. Chyba aż się skuszę w końcu na zakup takiego pięknego granatu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)