wtorek, 22 października 2013

Nowe woski Yankee Candle.

Przepadłam!
Kupiłam pierwsze dwa woski no i się zaczęło... Chcę więcej! :)

Kolejne woski dotarły do mnie aż z Gdyni, a to za sprawą ukochanego "szwagra", za co mu bardzo dziękuję ;)
Kupił je w sklepie stacjonarnym Yankee Candle w Gdyni (ul. Bytomska 20, Plac Górnośląski).



 Otrzymałam 7 cudownie pachnących wsoków

Na pierwszy ogień poszedł November Rain - jest piękny.
Szczegółowy opis wkrótce. Jesteście ciekawe?
Postaram się Wam przybliżyć każdy wosk, ale wszystko w swoim czasie :)

Wcześniej opisywałam Honey Blossom.

Miłego i słonecznego dnia! :*

2 komentarze:

  1. Do mnie wczoraj dotarły woski z edycji świątecznej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed Świętami na pewno też kupię :) Który polecasz najbardziej?

      Usuń

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)