sobota, 19 października 2013

Kobieta kameleon - tydzień III

Ehh...żaliłam się już dziewczynom, że makijaże "artystyczne" to nie moja mocna strona... 
Na potrzeby konkursu u Domi zmalowałam to coś na dole :D

Tematem III tygodnia jest makijaż Wild.
Czyli jak napisała Domi:
"Makijaż drapieżny lub egzotyczny. Dzikie koty, Pocahontas, dżungla, kolorowe owady, tropikalne kwiaty... Puszczamy wodzę fantazji. Pokażcie pazurki! Chcę zobaczyć Waszą dziką naturę. Rawr! ;)"
 
Dłuugo dłuugo szukałam inspiracji aż w końcu wpadłam na coś, co dla mnie było strzałem w 1O!
Konkurs - "kobieta kameleon" więc dlaczego ma to nie być właśnie ...kameleon? :D
Znalazłam piękne zdjęcie, tylko poleciałam z wykonaniem :( Pomysł był inny, ale nie stać mnie na więcej, więc wyszło co wyszło, może komuś humor poprawi :p

Inspiracja:

Wykonanie :D


A teraz przyznaję się bez bicia, że w necie trafiłam na jeszcze jedną inspirację, która bardzo pasuje do tego projektu. Została zaczerpnięta z bloga http://smakemigracji.blogspot.com 
a u mnie wyszło tak:




















No...to pośmialiśmy się :)

16 komentarzy:

  1. GENIALNE!! lewe oko bardziej mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwyca!! inspiracja swietna:D

    widze lubisz inspiracje, zapraszam na moj konkurs makijazowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow robi wrażenie:) cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twoja nietuzinkowa wizja drapieżnego makijażu:) Zastanawiam się, skąd wzięłaś szablon, który przydał się przy stemplowaniu twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszulka z siatki :D Kiedyś, kiedyś (w średniowieczu :D) były takie modne :D

      Usuń
  5. Ale ty marudzisz wyszło ci naprawdę fajnie :) bardzo podoba mi się te drugie kolorowe oczko tak pięknie się błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie :) I też mam pytanie o ten wzór na twarzy :) ? Zawsze się zastanawiałam od czego, jakaś siatka do malowania ?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja nie wiem czemu Ty marudzisz. serio. wyszło świetnie! wykonanie doskonałe i pomysł świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Wam dziękuję za miłe i pocieszające komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowo :) tylko...że Twoja inspiracja jest neonowa i kolorowa,a na buzi widzę..ciemność :>. Gradient wygląda jak z folii bąbelkowej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia były robione późnym wieczorem. Ale dokładnie tak jest, jak piszesz, kolory na inspiracji są nasycone a u mnie gdzie-niegdzie kolorowe ciapki. Dlatego właśnie ja nie jestem zadowolona z tej pracy w 1OO%

      Usuń
  10. Super :D I do twarzy Ci z tym zwierzakiem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. GENIALNY!!! :D Jestem zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże! Przepiękny makijaż! Ale masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)