sobota, 12 października 2013

Skromnie - biznesowo :) Tydzień II

Biznesowo - czyli kolejny makijaż na projekt "Kobieta kameleon" u Domi.
Wyobraziłam sobie mój makijaż na pierwszą rozmowę kwalifikacyjną i powstał oto taki, skromny makijaż.
Typowe brązy, bez kreski - uznałam, że zbyt bym się stresowała i by mi nie wyszła :D
No ale tak na serio przechodzę do konkretów, czyli zdjęć:





Użyłam:
- podkład Paese
- puder Synergen
- bronzer KOBO
- paletka do brwi Essence
- baza Alkemika
- cienie AVON/Sleek
- kredka Mac
- tusz My Secret
- pomadka bez nazwy
- błyszczyk Bell

Link do projektu:

15 komentarzy:

  1. Wygląda Cudnie! Bardzo ładna z ciebie Biznes Woman :)

    OdpowiedzUsuń
  2. omatko. ale profesjonalnie wyglądasz! 120% business woman :) przepiękne cieniowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny! prawdziwa, ułożona kobieta biznesu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w takim makijażu :)

    Jestem tu pierwszy raz i bardzo mi się podoba, zostaje na dłużej i obserwuje !

    W wolnej chwili zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze uroczo i profesjonalnie :) Buziole

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)