czwartek, 31 października 2013

Kobieta kameleon - tydzień V - Dramatic

Domi napisała:
"Makijaż mocny, wyrazisty. Kobieta również bywa odważna i zadziorna. Chłopczyca? Rock star? Vamp? Pokaż swoją kobiecą siłę!"
No więc pokazuję swoją wersję dramatyczną, wyrazistą ale elegancką.
Wydaje mi się, że na słabą i cichą na tych zdjęciach nie wyglądam ;)







Wiem, że jest dużo zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować ;)
Jeszcze chyba nigdy w takim wydaniu siebie nie widziałam :D

Link do projektu TUTAJ.

32 komentarze:

  1. Wyglądasz obłędnie w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity makijaż! kobieta-vamp! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyciągnięty cień, efekt kociego oka, zalotne spojrzenie... nooo pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę z cieniem miałam problem, ale coś tam wyszło w końcu :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Kobieto, jakie Ty masz spojrzenie.... uchhhhh... Wyglądasz jak filmowa famme fatale, która facetów je na zagrychę :D jak oliwkę do drinka... jest szał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo zgadzam się z tym :D W ogóle masz taką urodę, ze wyglądasz bardzo poważnie, profesjonalnie, kobieco i drapieżnie. Mi to bez makijażu alkoholu nie sprzedają w sklepach :D A do nastolatek już od dawna nie należę ;)

      Usuń
    2. Ajka, o matko haha :) Bardzo dziękuję :) Gabka, jeszcze takiego czegoś na swój temat nie słyszałam :) Ocenię jak to jest u Ciebie, jak będzie tydzień no make up :) Ale w twojej wypowiedzi coś jest, bo nigdy mnie o dowód nie prosili :p

      Usuń
    3. Gabka dopełniła mój komentarz :D...a ja jeszcze dodam, że kipisz... kurna seksem kipisz! :P

      Usuń
  5. według mnie to zadziorna kocica, która Ci wyszła po prostu fenomenalnie! zdjęcia wyszły prosto jak z jakiegoś bankietu. REWELACJA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że organizatorce się podoba ;) he he :)

      Usuń
  6. U............... super tak drapieżnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, mega, drapieżnie i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulala, wyglądasz obłędnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj ja próbowałam look'u dramatic, ale średnio mi sie podoba :( A niespodzianka, planowana jest już niedługo ;)

      Usuń
    2. Wyszło bardzo fajnie, bo w kolorze :) Dziękuję za opinię ;)

      Usuń
  9. Fajnie wyglądasz :) Wredna, chamska dama. Nawet bym powiedziała, że wyglądasz trochę, jak jakaś wampirzyca z dworu :P

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny , taki zadziorny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, Panią kojarzę z wizażu ;p Fantastyczy ten makeup, wyglądasz jak Femme Fatale :) I bardzo dobrze Ci w tej fryzurze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Wyobraź sobie, że ja też Cię kojarzę :) Na wizażu już rzadko bywam, czasem tam zerkam, ale myślałam ostatnio żeby coś tam dołożyć od siebie ;)

      Usuń

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)