piątek, 13 grudnia 2013

Black & White - cieniami Pierre Rene

Ostatnio udało mi się wygrać w konkursie makijażowym (u Domi) paletkę Pierre Rene, oczywiście musiałam ją od razu wypróbować. Zachwyciła mnie pigmentacja i trwałość tych cieni, szczerze polecam! Niżej przedstawiam efekty, a już niebawem pojawi się moja propozycja makijażu świątecznego i sylwestrowego ;) 

Wykonanie krok po kroku opisane TUTAJ

Zapraszam na efekty:





Kosmetyki użyte do makijażu:

Twarz:
    podkład Revlon
    puder ryżowy Paese
    rozświetlacz Guerlain
    bronzer KOBO
    róż Sleek
    kredka do brwi Catrice

Oczy:
    baza Paese
    cienie Pierre Rene Quattro
    eyeliner Essence
    kredka Maybelline
    tusz MIYO Super Lash

Usta:
    konturówka Essence
    pomadka MAC 

8 komentarzy:

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)