środa, 4 grudnia 2013

List do Świętego Mikołaja w formie graficznej.

Święta się zbliżają wielkimi krokami, czas pomyśleć o prezentach. Ja jestem w trakcie kupowania ich dla swoich bliskich, ale nie mogłam się powstrzymać, by nie zrobić swojej listy życzeń ;) Wiem, że nie wszystkie się spełnią, ale są to rzeczy na których najbardziej mi zależy, więc jeżeli niektórych z ich nie dostanę (a na pewno tak będzie), prędzej czy później sama kupię ;)


Najważniejszą "rzeczą" którą chciałabym posiadać, to zdrowie i siła, które podarowałabym bliskiej mi osobie...


1. Lampa pierścieniowa 40W - chyba nie muszę tłumaczyć do jakich celów mi potrzebna :) Jest to dla mnie prezent nr. 1, ale niestety wiem, że Mikołaj mi jej nie przyniesie :) Po pierwsze jest dość trudno dostępna (wiem, Allegro, ale wolałabym inaczej) a po drugie jest bardzo droga.

2. Pędzle Hakuro - najbardziej zależy mi na tym ściętym, do kresek (H85), następnie do różu (H24), do pudru (H55), do rozcierania cieni (H77), do aplikacji cieni (H70). Są mi po prostu potrzebne :)
3. Duraline - tyle się dobrego naczytałam, że chcę go mieć :p
4. Ciepły sweter - (House), ale firma ma najmniejsze znaczenie, sweter ma być ciepły i najlepiej w miętowym kolorze :)
5. Torebka - jasny beż, pikowana, kuferek, tyle mi potrzeba do szczęścia ;)
6. Lampion - nietypowy prezent :) Ale kocham świece a takie lampiony bardzo mi się podobają. 

To by było na tyle. 
Zachęcam do stworzenia takiej listy, bynajmniej ja lubię czytać takie posty ;)

17 komentarzy:

  1. mam juz swoj napisany:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/12/aztec-lambre.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam na swojej liście świątecznej lampę pierścieniową i pędzle Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampa to moje małe marzenie :) Ja sprawię ją sobie sama, ale dopiero w styczniu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też proszę w tym roku mikołaja o lampę pierścieniową ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w stanie zrezygnować z pozostałych prezentów (oprócz skośnego pędzelka) tylko na rzecz lampy :D

      Usuń
  5. Ja też czaję się na lampę pierścieniowa ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka <3 :) lampę mam i kocham nad zycie :D :) Duraline też spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest cudny i ta latarenka też - u mnie w pracy są białe.. ale kosztują tyle, że hoho..
    A mi Gwiazdor powiedział, że dostane lampę pierścieniową - ale nie chciałam 40W wziełam 28W - powinna mi wystarczyć, a do tego jeszcze statyw ^^ - Tak się chwalę i mam nadzieję, że Ty kiedys też to zrobisz - tego Ci życzę (;

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama również rozglądałam się za taką lampą. Pędzle z hakuro mam i to naprawde fajny prezent posłuży na długo.

    OdpowiedzUsuń

Proszę nie umieszczać linków do blogów czy pytań "obserwujemy?".
Do odwiedzin bardziej zachęci mnie Twój zwykły komentarz :)